Saturday, November 1, 2008

Sabtu 1 Nov 2008

Ckp sal 1 nov ane, takanang plang ku duty minggu lapas, kul 10am-1pm, hari sabtu, hari atu iski baa kan duty ah, mana inda sedia print out skrip, biasanya inda serajin atu, paling² pun highlight dari majalah apa saja bahan² yang kan dibaca...
Iatah... masa buat opening, dengan penuh yakin baa aku ah, hari ini sabtu 1 nov 2008.. kali sampat jua ku teliat susunan rancangan, kali ku liat 25 hb kali... maybelah p pokoknya ukan 1 nov laa... iatah aku bengang seketika ketika on air ah, dalam hati ku cakap... maybe ajah ros kelupaan kali, dah tu ku main tah lagu something kenangan dibulan november hahaha.. udah ku off air, berkelip² tepon, busy semua, then ada msg, rupanya syareen, katanya 'sis, alum jua november ne' hahahaha.. malunya aku bagaii kana tampar :P kwang kwang kwang...
Rupanya my parent mendangar jua, dah tu tadi masa majlis doa selamat untuk bakal² haji di office, pg a menagur, 1 nov ah.. aduh malunya aku... tapi inda apa, ertinya orang byk mendangar aku hahahaah (me nyaman kan hati sendiri + buang malu)
Orang dirumah sibuk² dah membungkus², lepak sana lepak sini, siti sana siti sini apakanz... anywayy... hari ani panas amat, teramat panas...
*commercial break*
Sihat & Cantik, nantikan bersama Nazerah~
Rancangan Purbawara (inda ingat namanya) ganti Citrawara Gimbang Kula...
Jadi, terus setia di Harmoni fm, Inspirasi Keluarga Bahagia, Stesen Keluarga Dan Sukan Awda...

No comments: