Monday, August 17, 2009

Nightmare & Home recipe inda menjadi!! haha.

Salam,

tuan-tuan dan puan-puan,

hari ini Isnin, i woke up early today because i cried on my dream haha, i dreamt about my hubby sama macam lagu elvy sukaesih, mimpi buruk, diantara liriknya,

'semalam aku mimpi, mimpi buruk sekali, ku takut berakibat buruk jua....' then aku lupa... iatah bah, kes mental jua udah tu menangis sampai tebgn, aku mimpi suamiku inda sayang aku lagi... hahaha, mimpi itu mainan tidur, itu sudah pasti... =)

sekali pas ku mimpi, paning tia kepala ku, padantah ku mimpi bukan-bukan, hubby ku tidur ali-ali sal meliat badminton and menunggui bula, aiyah, then ani tadi aku memasak, masak udang kicap, inda nyaman ani bah.. orange juice ku buat kekurangan gula, talan saja yang pahit ah... hahahahaha.....

anywayyy ku rajin update ani sal baru membali laptop hahaha... lol~

No comments: